מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

רכב היברידי לא מניע

בין אם מדובר על מקרה בו רכב היברידי לא מניע, או רכב לא מניע יש חשמל, הסיבות הנפוצות ביותר לכישלון התנעה של רכב היברידי הן המצברים ומערכת הדלק, אבל לא רק. מה עוד? המשיכו לקרוא, הנה המידע לפניכם. כאשר מדובר על יונדאי איוניק לא מניע או כל רכב היברידי אחר, חשוב לזכור כי המצברים ומערכת הדלק הם שני מרכיבים הדורשים תחזוקה שוטפת. בכל מקרה בו טויוטה קורולה היברידית לא מניעה, או שמא אתם תוהים איך להניע רכב היברידי עם כבלים, או האם רכב היברידי יכול להניע רכב אחר, המשיכו לקרוא. 

טויוטה קורולה היברידית לא מניעה

כאשר טויוטה קורולה היברידית לא מניעה או כל סוג רכב היברידי אחר, אולי תרצו לבדוק האם הסוללה שלכם טעונה, האם אתם משתמשים בסוג הדלק הנכון, והאם מכל הדלק שלכם מלא. בסופו של דבר, ישנן סיבות רבות לכך שרכב היברידי עשוי שלא להתניע. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא שאין מספיק כוח בסוללה של הרכב.

 

מצב זה של ריקון הסוללה יכול לקרות כאשר הרכב נוסע במשך פרקי זמן ממושכים אבל עם הרבה עצירות, או אם הוא נותר לא מונע במשך זמן רב מדי ללא טעינה. כך או כך, נסו קודם כל לטעון את הסוללה באמצעות בוסטר חיצוני או לבדוק האם רכב אחר יכול להניע אתכם עם כבלים.

 

רכב היברידי לא מניע

איך להניע רכב היברידי עם כבלים

בעוד שחלק מהאנשים חושבים שאסור להניע רכב היברידי עם כבלים, ההיפך הוא הנכון. כבלים משמשים רכבי בנזין, דיזל וכן רכבים היברידיים, לרבות במקרים בהם הרכב לא מניע עקב פריקת הסוללה. כדי להניע רכב היברידי עם כבלים, עליכם לחבר את הכבלים באותו אופן שהייתם מחברים אותם לרכב המבוסס על מנוע בעירה.

 

שימו לב, בכל מצבר רכב יש לכם את המסוף של ה+ ואת המסוף של ה-. חברו פלוס לפלוס ומינוס למינוס, מאחר שחיבור לא נכון של הכבלים האלו יכול לגרום למצבר שלכם להתפוצץ ולהוות סכנה חמורה לכם ולרכב שלכם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

לאתר את המוסך הנכון לרכב היברידי

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לאתר מוסך רכב רק דרך פורטל איי מוסכים. הפורטל חוסך זמן ונוח לשימוש, והוא גם חוסך את הטרחה של למצוא בעצמכם מוסך אמין ומקצועי. הסיבה החשובה ביותר היא, שלמוסכי רכב יש סוגים שונים של שירותים שהם מציעים, וכמובן שכל אחד מהם עובד בשיטת תמחור אחרת.


פורטל איי מוסכים מאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מוסכים לרכב היברידי, לקבל המלצות על מוסכים, הצעות מחיר תחרותיות, להתבונן בביקורות מקוונות ודירוגים של לקוחות ועוד. בין אם הרכב לא מניע או שמא יש לכם תקלה אחרת ברכב היברידי, בצעו כעת השוואת מחירים לתיקון רכב היברידי.