מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

פחחות רכב בבת ים

כאשר מחפשים פחחות לרכב בבת ים או באזור המרכז באופן כללי המטרה היא תמיד להתחיל ולסיים בבחירת אנשי מקצוע איכותיים ואטרקטיביים במחירים שלהם. אותם את אנשי המקצוע האלה ניתן ומומלץ לאתר דרך אתר איי מוסכים – בית השוואת מחירי מוסכים בבת ים.

איך לבדוק מחירי עבודות פחחות לרכב בבת ים?

בין אם אתם בודקים מחירים באמצעות מחירון המוסכים או ע"י מחירון עבודות פחחות אחר המחירים המומלצים יכולים להשתנות בשטח בהתאם לכל מיני גורמים שונים לרבות סוג הרכב השנתון שלו סוגי החלקים והזמינות שלהם מורכבות העבודה ועוד.

 

באופן כללי כדאי לצאת מנקודת מוצא כי אלה יהיו המחירים המומלצים בשוק:

  • צביעת רכב קומפלט: כ-4000 ₪ ומעלה.

  • החלפת דלת תא מטען: כ-1500 – 4000 ₪ בממוצע.

  • צביעת כנף: כ-600 – 700 ₪ בממוצע.

  • צביעת ג'נטים: כ-1200 – 2000 ₪ עבור צביעת 4 ג'נטים.

יש לציין כי המחירים המצוינים כאן לעיל מהווים המלצה בלבד.


מחיר ממוצע לצביעת כנף בבת ים

מחיר ממוצע לצביעת כנף בבת ים: 650 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

שימוש בחלקים מקוריים ותחליפיים – מה עדיף?

פחחים בבת ים עובדים עם חלקים מקוריים וגם עם חלקים חלופיים כאחד אם כי ההבדלים בין החלקים לעיתים יכולים להיות משמעותיים. כידוע חלקים מקוריים מיוצרים על ידי החברה של הרכב בעוד כי חלקים חלופיים מיוצרים על ידי חברות אחרות.

 

למשל פנסים מקוריים של אלפא רומיאו מיוצרים על ידי החברה עצמה באיטליה. עם זאת חשוב לקחת בחשבון כי חלקים מקוריים לפעמים פחות זמינים במחסני המלאי השונים ברחבי הארץ. כמו כן חלקים מקוריים גם יקרים יותר ככה שזה בהחלט נתון לשיקול דעתכם.

 

פחחות רכב בבת ים

פחחות לרכב בבת ים כוללת עבודה על סאנרוף?

בעוד כי פחחות לרכב בבת ים כוללת תיקונים שונים כגון תיקוני פגושים קדמיים או אחוריים, החלפת מכסה מנוע כתוצאה מפגיעות שונות, החלפת דלת בגאז' ועוד, בהחלט ישנם גם פחחים בבת ים המתמחים בתיקוני סאנרוף.

 

תיקונים אלה יכולים לכלול כה דברים שונים כמו למשל טיפול בחלודה סביב סאנרוף, החלפת מסילות, תיקון סאנרוף לאחר פריצה או נזקים נוספים. עלויות התיקונים האלה נעות בד"כ בין 3500 ל-5000 ₪ בממוצע אבל זוהי רק הערכה כללית אשר מצריכה ביצוע סקר שוק מהצד שלכם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

פחח רכב מומלץ בבת ים - סוג האחריות שמספק

בסופו של דבר כל מי שמגדיר את עצמו פחח רכב בבת ים חייב לספק אחריות על העבודה שלו. האחריות על העבודה מאוד משתנה בהתאם לאופי שלה ולפי מה שנדרש לבצע ברכב אבל באופן כללי האחריות בד"כ תכלול את הדברים הבאים:

  • אחריות בגין מצבים בהם צבע הרכב דוהה שלא באשמת גורם אנושי.

  • אחריות במקרים בהם איכות החומרים מתגלה ירודה ומובילה לדהייה של הצבע.

  • אחריות על כל נזק שחלילה נגרם לרכב בזמן שמבצעים בו עבודת פחחות וצבע.

צריכים לשאול פחח משהו ספציפי בנוגע לרכב שלכם? בצעו כעת השוואת מחירים בין פחחים בבת ים קבלו הצעות מחירים וגם תוכלו ליצור איתם קשר טלפוני כדי לברר מה שנדרש לכם.