מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

טיפול לרכב קיה פיקנטו

צריכים טיפול לרכב קיה פיקנטו? מוסכים לתיקוני רכבי קיה מציעים יותר שירותים מתיקון מכוניות. הם גם מציעים חלקים ואביזרים ויכולים לספק תחזוקה מונעת למכוניות הזקוקות לכך, לרבות טיפולים תקופתיים מכל הסוגים, פחחות רכב, חשמלאות רכב ועוד. אם אתם מחפשים מוסך עבור טיפול לרכב קיה פיקנטו, המפתח למציאת המוסך המתאים הוא לדעת אילו גורמים חשובים לכם. למשל, אם אתם צריכים מוסך שיוכל לתקן את הרכב שלכם, אז חשוב להשוות מחירים ולברר כמה כל מוסך גובה עבור השירותים שלו. אם אתם צריכים מוסך רק עבור טיפול 10,000, לא בטוח שתהיינה חובה להסתייע במוסך מורשה של קיה. מה עוד חשוב לדעת על מציאת מוסך קיה פיקנטו? המשיכו לקרוא.  

כמה עולה טיפול לקיה פיקנטו?

עלות תיקוני הרכב יכולה להשתנות בהתאם לסוג המוסך שבו אתם נמצאים. למוסך מורשה יהיו תעריפים גבוהים יותר מאשר למוסך שאינו מורשה, מה שמוביל אנשים רבים להשתמש במוסכים כלליים של כל סוגי הרכבים. בממוצע, מחיר טיפול לרכב קיה פיקנטו יכול לנוע בין 550 ₪ ל-950 ₪ ומעלה, תלוי מה גיל הפיקנטו שלכם. אם הפיקנטו כבר כמה שנים על הכביש, טיפול 10,000 עבורה יהיה מקיף יותר ויקר יותר מאשר פיקנטו חדישה.

 

מחיר טיפול לרכב קיה פיקנטו בממוצע

מחיר טיפול לרכב קיה פיקנטו בממוצע: 750 ₪

טווח מחיר גבוה 950 ₪

טווח מחיר נמוך 550 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

מה כולל טיפול לרכב קיה פיקנטו?

טיפול לרכב קיה פיקנטו כולל החלפת כל החלקים הבלויים ברכב, ולעיתים מחליפים חלקים שונים למרות שאינם בלויים. למשל, שמן מנוע מומלץ להחליף בכל מקרה, גם אם הוא נראה בסדר בעת בדיקתו. מכיוון ששמן מנוע הוא לא פריט יקר במיוחד, חשוב להחליף אותו בכל 10,000 ק"מ.

 

באופן כללי, טיפול עשרת אלפים לקיה פיקנטו יכול לכלול החלפות של חלקים כמו מסננים (אוויר ושמן), מצתים (פלאגים), צמיגים, רפידות ובלמים (דסקיות הבלם גם כן), נוזל הידראולי להגה, נוזל או שמן גיר, שמן מנוע ועוד.

 

טיפול לקיה פיקנטו

מציאת המוסך הנכון לקיה פיקנטו

תיקוני רכב עלולים להיות תהליך מייגע וגוזל זמן רב. זה לא נדיר שאנשים מבלים שעות בחיפוש באינטרנט אחר מידע לגבי מה שהם צריכים לעשות כשיש בעיה עם הקיה שלהם. ישנם אמנם בימינו משאבים רבים זמינים, אך בטווח הארוך, זה עדיין תהליך שלוקח זמן רב. באמצעות פורטל איי מוסכים, כל התהליך של מציאת מוסך קיה פיקנטו הופך לקל הרבה יותר ופשוט.

 

פורטל איי מוסכים מאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מוסכי קיה פיקנטו, השוואת חשמלאים לרכב, השוואת פחחים ומוסכי פחחות ועוד. כמו כן, תוכלו לאתר אנשי מקצוע ומוסכים על בסיס של חיפוש לוקאלי, מה שאומר שהפורטל יאתר עבורכם את המוסכים הקרובים ביותר לביתכם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

השוואת מחירים טיפול קיה פיקנטו

צריכים השוואת מחירים לטיפול בקיה פיקנטו? השאירו כעת את פנייתכם באתר איי מוסכים, המתינו "קטנה" וחסכו כבר היום כסף בכיס. עם הפורטל אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את אנשי המקצוע הכי נכונים לכם, כאשר כל אחד ואחד מהם מדורג על ידי לקוחות המוסכים וגולשי איי מוסכים.