מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

זגגות לרכב באבן יהודה

בימינו אנו, בעידן בו אנחנו מוצאים הכל אונליין, ובשניות, קל במיוחד לאתר סדנת זגגות לרכב באבן יהודה. אך עם זאת, למצוא זגג רכב מקצועי, אמין ומבצע במחירים הוגנים, זה משהו שבהחלט דורש קצת יותר מאמץ. כאן באתר "איי מוסכים", תוכלו לערוך השוואת מחירי זגגים מומלצים באזור, ולבחור את השירות שמתאים לכם.

אילו שירותים מציעים זגגי רכב באבן יהודה?

זגגי רכב באבן יהודה מתמחים בכמה שירותים שונים, ואולי תתפלאו לשמוע שלא הכל תמיד כרוך בהתעסקות עם שמשות. בין השאר ומעבר להחלפת שמשות רכב, תוכלו למצוא זגגים מומלצים באבן יהודה עבור תיקון סאנרופים, תיקון חלונות חשמל, התקנת חלונות מחוסמים נגן זריקת אבנים ועוד, אם כי לא כולם מבצעים עבודות אלה.

 

בגדול, העבודות הנפוצות כוללות התקנת חלונות חשמליים, טיפול בנזילות מגומיות שמשות, החלפת חלונות צד קטנים ועוד. חלק מהזגגים אף מתמחים בהתקנת מערכות אזעקה ומנגנוני נעילה, אבל זה כבר תלוי בכישורים של כל זגג רכב, מה שחשוב לברר מראש כמובן.

  עבודות זגגות לרכב באבן יהודה

מהו מחיר עבודות זגגות לרכב באבן יהודה?

כאשר רוצים לברר עלויות שירותי זגגות רכב באבן יהודה, ובכל אזור אחר, חשוב להבין כי מחירי זגגות רכב באבן יהודה משתנים בין אנשי המקצוע השונים. כן, גם אם מדובר על אותה תקלה, חלק מהזגגים יתמחרו את עבודתם נמוך או גבוה יותר.

 

מתוך מחירון איי מוסכים, הנה כמה מחירים ממוצעים עבור עבודות:


מחירון עבודות זגגות לרכב באבן יהודה

מחיר החלפת שמשה אחורית

1,000 - 5,000 ש''ח
מחיר החלפת גומיות חלון רכב

200 - 500 ש''ח
מחיר החלפת שמשה קדמית

1,000 - 3,000 ש''ח
מחיר החלפת חלון

400 - 800 ש''ח
מחיר תיקון חלונות חשמליים

350 - 650 ש''ח
מחיר תיקון סאנרוף

3,500 - 5,000 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש אוקטובר בשנת 2024.

זגג רכב באבן יהודה מבצע גם השחרת חלונות?

ובכן, קודם כל, חשוב לדעת כי מבחינת החוק אתם רשאים להשחיר חלונות אחוריים בלבד. לגבי עלויות בכיס, כאשר מדובר בהתקנת מדבקות על חלונות הרכב, שזה נחשב הפתרון הבסיסי והפשוט להתקנה, המחירים יכולים להשתנות בין 150 ל-550 ₪ לכל חלון.

 

אם אתם רוצים להשחיר בלייזר, תצפו לטווח מחירים של בערך 550 עד 900 ₪ לכל חלון. השחרת חלונות באבן יהודה, בתנור, תעלה בין 300 ל-500 ₪ לכל חלון. יש לציין, התהליך בתנור עוזר להדביק את המדבקות בצורה מדויקת ביותר, לכן שיטה זו נחשבת נפוצה יותר.

 

מחיר ממוצע להתקנת מדבקות לרכב באבן יהודה

מחיר ממוצע להתקנת מדבקות לרכב באבן יהודה: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 550 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

איך אתר "איי מוסכים" יכול לחסוך לכם בכיס?

לפני שאתם פונים בעצמכם לסדנת זגגות רכב או מוסך במרכז עם מחלקת זגגות, כדאי לדעת שניתן להזמין שירותים לביתכם, מה שבפוטנציאל יכול לחסוך זמן וכסף משמעותיים.

 

בין אם תבחרו לבקר בעצמכם אצל זגג, או להזמין את השירות לביתכם או למשרדכם, אנו ממליצים לנקוט ב-2 צעדים פשוטים כדי לחסוך בכיס:

  1. השוואת מחירי זגגות רכב באבן יהודה: קבלו לפחות 2 או אפילו 3 הצעות מחיר כדי להבין את טווחי המחירים בשוק.
     

  2. שוחחו עם הזגגים: צרו קשר טלפוני עם כל זגג ששלח לכם הצעה כדי להבין את פרטי השירות שהוא מציע, סוג האחריות, מהו הניסיון שלו עם רכב כמו שלכם וכו'.

אם בשלב זה אתם זקוקים לעזרה נוספת במציאת זגגי רכב מומלצים באבן יהודה, אתם מוזמנים כבר עכשיו לחסוך בכיס - בצעו השוואת מחירי זגגות רכבים באבן יהודה, קבלו 3 הצעות מחירים, ותוכלו לפנות ישירות לכל אחד מהזגגים עבור מידע נוסף.