מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

פחחות רכב ברחובות

מחפשים סדנת פחחות לרכב ברחובות? אם ככה, אתם כבר ודאי יודעים עד כמה התחום של מוסכים יכול להיות טריקי. זו הסיבה שכאשר מחפשים פחח מומלץ לרכב ברחובות, חשוב לעבוד עם אחד שמגיע עם המלצות. לכן, באתר איי מוסכים, מבצעים השוואת מחירים הכוללת בדיקת המלצות.
 

פחחות לרכב ברחובות – ידנית או באמצעות מכונה?

פחחות לרכב ברחובות יכולה להתבצע בכל מיני שיטות שונות, לעיתים בצורה ידנית, אך בפעמים אחרות בעזרת מכונות מיוחדות אשר מותחות את הפח. בדרך כלל, אם מדובר בתיקון פחחות נקודתי, ישנם כלים ידניים וכלים של ואקום אשר יכולים למשוך את הפח החוצה (בהנחה שהוא מכופף פנימה).


אם מדובר בתיקון מורכב יותר, כמו למשל במקרה של רכב לאחר תאונה, רוב הפחחים משתמשים במכונות גדולות אשר מחוברת אליהן שרשרת חזקה. זוהי שרשרת מתיחה שבעזרתה ניתן ליישר מכות פחחות קשות במיוחד.


פחחות רכב ברחובות

מהו מחיר עבודות פחחות לרכב ברחובות?

בעוד כי מחיר עבודות פחחות לרכב ברחובות משתנה בהתאם לסוג הרכב וכן בהתאם לסוג הבעיה בפח, תמיד מומלץ לאתר מחירון ולהיעזר בו. לנוחיותכם, תוכלו לעשות השוואת מחירי פחחות לרכב במחירון הבא:


מחירון פחחות רכב ברחובות

מחיר תיקון שריטה שטחית ברכב

500 – 1,000 ש''ח
מחיר תיקון מכה עמוקה בפח הרכב

1,200 – 1,500 ש''ח
מחיר החלפת כנף

900 – 1,200 ש''ח
מחיר תיקון פח של מכסה מנוע

כ-1,500 ש''ח
מחיר צביעת ג'נט אחד לרכב

300 – 500 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

פחחי רכב ברחובות מתמחים בכל הרכבים?

אנחנו כבר מזמן לא חיים בעידן של מכוניות פיברגלס, כדוגמת רכב הסוסיתא הישראלי הידוע. כל הרכבים בימינו עשויים פח, אם כי חלק מהרכבים "לובשים" חיפויים מחומרים שונים. למשל, קרבון אשר ניתן ליישם על פני שטח הרכב.


היות כי כל הרכבים עשויים פח, התשובה לשאלה הנ"ל היא: כן, פחחי רכב ברחובות יכולים בד"כ לטפל בכל סוגי הרכבים. עם זאת, לעיתים נדרשת מומחיות נוספת לשיקום ושיפוץ פח רכב חלוד, לכן חשוב לאתר סדנת שיקום רכבים בהתאם במקרה הצורך (במיוחד אם מדובר ברכבים איטלקיים אשר נוטים להחליד).


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

פחח רכב מומלץ ברחובות עובד לפי שעה?

כן ולא. ישנם פחחי רכב אשר עובדים לפי שעה, אחרים מתמחרים את העבודה שלהם בהתאם לסוג הבעיה, וחלק מהפחחים מתמחרים את עבודתם פר שיפוץ או פרויקט. ההמלצה שלנו היא לפעול בצורה הבאה, כדי לדעת שאתם מבינים מראש את מבנה התמחור:

  • בצעו השוואת מחירים בין פחחי רכב מומלצים ברחובות.
     

  • לאחר השוואת מחירי פחחות וצבע לרכב, השתדלו ליצור קשר טלפוני עם פחחים כדי להבין מה בדיוק העבודה כוללת וכן באילו שיטות הפחח משתמש.
     

  • יש לברר האם העבודה כוללת אחריות, ואם כן, מה האחריות כוללת וכן מהו תוקפה.

בכל מקרה בו נדרשת לכם עזרה נוספת במציאת מוסך מומלץ בדרום, צרו קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני כאן באתר איי מוסכים. לחילופין, תוכלו כבר כעת לבצע השוואת מחירי פחחים ברחובות לרכב.

לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה