מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

פחחות רכב בראשון לציון

באתר איי מוסכים אתם מוצאים פחחות לרכב בראשון לציון בקלות, אבל רק לאחר שמבצעים השוואת מחירי מוסכים בראשל"צ. כמו כן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות הטלפוני באתר כדי לקבל סיוע נוסף בסקר השוק שלכם.
 

מה פחחות לרכב בראשון לציון כוללת?

בעוד כי פחחים מסוימים מתמחים בעבודות פחחות נטו, אחרים מחזיקים גם בכישורים של עבודות חשמל ברכב. לצורך העניין, החלפת דלת רכב בראשל"צ בד"כ מצריכה כישורים הן בהחלפה עצמה של הדלת וכן בעבודת חיבורי החשמל של החלונות ומנגנוני נעילה.


באופן כללי, פחחות לרכב בראשון לציון יכולה לכלול תיקוני פגושים, צביעת ג'נטים, תיקוני צבע וכן שריטות שטחיות או עמוקות יותר, החלפה ותיקון של מכסה מנוע ועוד.


פחחות רכב בראשון לציון

מהו מחיר עבודות פחחות לרכב בראשל"צ?

אם אתם תוהים למה לצפות בעת בירור מחיר עבודות פחחות לרכב בראשון לציון, המחירים משתנים בהתאם לסוג הרכב, סוג התיקון וניסיון הפחח. באופן כללי, אנו ממליצים לשמור על טווחי העלויות הבאים:

 

  • כ-350 – 1,500 ₪ בגין תיקון פגושים קדמיים ואחוריים.

  • כ-1,500 – 3,000 ₪ בגין תיקון שריטות ברכב.

  • כ-150 – 550 ₪ בגין ליטוש פנס בודד.

  • כ-1,000 – 3,000 ₪ בגין החלפת מכסה מנוע.

  • כ-1,500 – 4,000 ₪ בגין החלפת דלת תא מטען.
     

מחיר בגין תיקון פגוש קדמי ואחורי בראשון לציון

מחיר בגין תיקון פגוש קדמי ואחורי בראשון לציון: 925 ₪

טווח מחיר גבוה 1500 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

פחחי רכב בראשון לציון נותנים אחריות?

כאשר מדברים על אחריות פחחי רכב בראשון לציון, הכוונה בדרך כלל היא לאחריות אשר ניתנת על צביעת הרכב. לצורך העניין, אם יצאתם מהפחח וכעבור זמן מסוים צבע הרכב דהה, רוב הפחחים המוחלט יספקו לכם אחריות על צביעה נקודתית או מחודשת.


כמו כן, אחריות יכולה להינתן על חלודה או סדקים, חלפים מסוימים אשר הוחלפו במהלך עבודת פחחות ועוד. עם זאת, חשוב לציין כי סוג האחריות וכן התוקף שלה משתנים בין המוסכים השונים במרכז. זו הסיבה לכך שכאשר אתם עושים סקר שוק, עדיף תמיד לברר את הפרטים האלה מראש.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

פחח רכב מומלץ בראשל"צ – עד כמה מהר פועל?

פחח רכב מומלץ בראשון לציון יכול לסיים את עבודתו בתוך מספר שעות עבודה בודדות, בעוד בפרויקטים אחרים מצריכים עבודה ממושכת יותר, כמו למשל:

  • שיקום של רכבים ישנים אשר מצריכים טיפול עמוק בחלודה.
     

  • טיפול פחחות וצבע ברכבים אשר מצריכים החלפת חלקי פח רבים.
     

  • עבודות פחחות אשר מצריכות חיבור בין מערכות רכב שונות לבין פח הרכב.
     

  • עבודות פחחות אשר מצריכות צביעה בתנור לכל הרכב.

בנוסף לכתוב לעיל, נציין גם כי רכבים מסוימים הם מורכבים יותר מאשר אחרים מבחינה טכנית לצורך העניין, רכבי טסלה ורכבי יוקרה לעיתים יצריכו עבודה ממושכת יותר בשל מורכבותם הטכנית. בין אם אתם מעוניינים לטפל בפח של רכב כזה או אחר, זו הסיבה לכך שחשוב לברר את כל הפרטים מול פחח רכב מומלץ בראשל"צ – כי כל רכב בנוי אחרת ולכן מצריך עבודה שונה עליו.

לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה