מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

פחחות רכב בגבעתיים

בעוד כי פחחי רכב בגבעתיים מתמחים בכל מיני סוגים של עבודות פחחות לרכבים מכל הסוגים, חשוב לדעת שאתם מאתרים את הפחח הנכון אשר מכיר את סוג הרכב שלכם. באתר איי מוסכים, עושים סקר שוק מספיק מקיף אשר כולל גם השוואת מחירי פחחות בגבעתיים.
 

מחיר פחחות רכב בגבעתיים נקבע לפי מחירון?

כן ולא. מצד אחד, ישנו מחירון אשר מציג מחירי עבודות פחחות לרכב בגבעתיים, אבל מצד שני, לא כל פחח מוצא לנכון לבסס את מחירי השירותים שלו על מחירונים. בכל זאת, כדאי להיות מודעים לטווחי המחירים המקובלים בשוק, כגון:

  • כ-3,500 ₪ - 5,000 ₪ עבור תיקון בעיה קשה של סאנרוף, הכולל גם טיפול בחלודה.

  • כ-1,500 – 3,000 ₪ אם רוצים לתקן צבע ושריטות נקודתיות.

  • כ-1,500 – 4,000 ₪ כאשר רוצים להחליף דלת תא מטען (לא ברכבי SUV).

  • כ-150 – 550 ₪ עבור ליטוש פנס רכב אחד.

  • כ-1,000 – 3,000 ₪ עבור החלפת מכסה מנוע.

  • כ-300 – 500 ₪ בגין צביעת ג'נט אחד לרכב.
     

מחיר עבור ליטוש פנס רכב אחד בגבעתיים

מחיר עבור ליטוש פנס רכב אחד בגבעתיים: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 550 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

לחסוך עשרות אחוזים עם איי מוסכים

כשם שכל אדם נולד אחר וייחודי, ככה גם כל איש מקצוע מביא איתו סט שונה של כישורים, ניסיון ויכולות טכניות שונות. בסופו של דבר, השוק בימינו מוצף באנשי מקצוע מכל הסוגים ובכל התחומים, בין אם אתם מחפשים פחח מומלץ בגבעתיים או איש מקצוע בתחום אחר.


לכן, ההמלצה הנכונה ביותר היא לעשות השוואת מחירי פחחות וצבע לרכב באתר איי מוסכים. עם סקר שוק שלוקח מזמנכם דקות בודדות, החיסכון בעלויות מתבטא בעשרות אחוזים. זאת, בהפוך לגמרי מאשר ביקור במוסך הראשון שצץ לכם בגוגל, מה שעלול לעלות יותר בכיס, ולא תמיד עם הצדקה


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

פחחי רכב בגבעתיים מספקים אחריות?

כמובן. נניח כי שלחתם את הרכב לעבודת פחחות, אספתם אותו ואז גיליתם סדקים בצבע, בעיות של צבע לא אחיד, צבע אשר דוהה מהר וכו', יש על כך אחריות אצל רוב הפחחים. עם זאת, חשוב לוודא מראש האם קיימת אחריות וכן מה היא כוללת בפועל.


אם כחלק מהעבודה צריך להחליף מערכות שונות, שימו לב כי במקרים אלה האחריות בדרך כלל מגיעה מהיצרן עצמו. למשל, עבודת פחחות של החלפת דלת או תיקון בדלת, כשבפועל היה צריך גם להחליף את מנגנוני חלונות חשמל או מנגנוני הנעילה של הרכב. במקרים אלה האחריות תגיע מהיצרן של המנגנונים. 


פחחות רכב בגבעתיים

פחחות לרכב בגבעתיים וחלקים משומשים – כדאי?

ברוב המקרים פחח רכב מומלץ בגבעתיים מחזיק במלאי חלקי חילוף משומשים, או לחילופין, תוכלו להזמין ממנו את החלק הנדרש עבור הרכב שלכם. לצורך העניין, תיקון פגוש קדמי ואחורי לעיתים מצריך החלפה, לאו דווקא תיקון צבע נקודתי לרכב או תיקון פלסטיק.


באופן כללי, אם החלקים נראים בסדר, רוב הסיכויים שהם באמת ראויים להתקנה ברכב. עם זאת, תמיד כדאי לבדוק ב-7 עיניים את החלקים שאתם מתקינים ברכב שלכם, בין אם מקוריים או חלופיים. לא פעם ישנם פגמי ייצור ברכיבים שונים, לכן בדיקתכם נדרשת בנושא.

לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה