מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

פחחות רכב באשדוד

בין אם יש בבעלותכם רכב מיני או גדול יותר, רכב אספנות או נישתי מאוד, אתם לא תרצו להתפשר על פחות מאשר עבודת פחחות מקצועית ומדוקדקת. באתר איי מוסכים, מוצאים סדנת פחחות לרכב באשדוד רק אחרי שמבצעים השוואת מחירים בין מוסכים וכן השוואת ביקורות.
 

פחחי רכב באשדוד גובים לפי שעה?

בחלק מהמקרים התשובה היא: אכן כן, פחחי רכב באשדוד גובים על עבודתם לפי שעה. עם זאת, זהו רק חלק קטן מהמקרים, היות כי לכל עבודת פחחות יש את מחיר המחירון שלה.
 

לכן חשוב, בתור צעד ראשון, לבדוק את מחירון המוסכים שלנו כדי לקבל אומדן מסוים לגבי מחירי עבודות פחחות רכבים באשדוד והדרום. מחירון האתר כולל בתוכו סוגי שירותים שונים, לרבות סוגי שירותים הניתנים במוסכים מורשים באשדוד, וכן במוסכים לא מורשים.


פחחות רכב באשדוד

בין מה למה נע מחיר עבודות פחחות לרכב באשדוד?

מחיר עבודות פחחות לרכב באשדוד יכול לנוע בין מאות לבין אלפי שקלים, לעיתים אפילו עשרות אלפי שקלים, הכל תלוי במה שצריך לתקן.


אם הרכב היה מעורב בתאונת שאסי, והוא לא הושבת ע"י שמאי רכב, יישור שלדה יהיה יקר מאוד. למעט מקרים כאלו הנחשבים יקרים לתיקון, אלו יהיו מחירי פחחות באשדוד בהמלצת מחירון איי מוסכים:

  • החלפת דלת בגאז': כ-1,500 – 4,000 ₪ בממוצע.

  • ליטוש פנסי רכב: כ-300 – 1,100 ₪ עבור ליטוש 2 פנסים.

  • החלפת מכסה מנוע: כ-1,000 – 3,000 ₪ ברכבים סטנדרטיים.

  • תיקון שריטות: כ-1,500 – 3,000 ₪ עבור שריטות נקודתיות.
     

מחיר עבור ליטוש 2 פנסי רכב באשדוד

מחיר עבור ליטוש 2 פנסי רכב באשדוד: 700 ₪

טווח מחיר גבוה 1100 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

איך לאתר פחחי רכב באשדוד?

על מנת לאתר סדנת פחחות וצבע לרכב טובה באמת, חשוב להבין כי פחח רכב מומלץ באשדוד עבור כל מיני סוגים של עבודות. לצורך העניין, לא כל פחח מתמחה בתיקון חלודה סביב סאנרוף. זוהי עבודה מורכבת יותר אשר דורשת ציוד מיוחד, ככה שאם זה מה שאתם צריכים, חשוב לוודא כי פחחים מומלצים באשדוד עבור סוג עבודה זו.


כמו כן, ישנם רכבי יוקרה מסוימים אשר מצריכים תיקונים מורכבים יותר, לכן חשוב לוודא כי הפחח שלכם מכיר את סוג הרכב ואת אופי התקנת המערכות השונות בו.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

פחחות לרכב באשדוד לוקחת הרבה זמן?

ברוב המקרים עבודת פחחות מצריכה להפקיד את הרכב אצל הפחח במשך כמה ימים בודדים בלבד, לפעמים אפילו תוכלו להשתחרר באותו יום. עם זאת, במקרים מסוימים עבודת פחחות לרכב באשדוד יכולה להימשך ימים ארוכים, במקרים אחרים גם חודשים ואפילו שנים, כגון:

  • כאשר מדובר בפרויקטים של שיקום מכוניות אספנות חלודות מאוד.
     

  • מתי שיש צורך לעשות יבוא אישי של חלקי חילוף עבור רכבי נישה ורכבי יוקרה.
     

  • כאשר הרכב בעל טכנולוגיות ומערכות מורכבות אשר מצריכות תיקונים יותר מסובכים.
     

  • במקרים בהם הרכב עבר תאונת שלדה ("שאסי") וכעת מצריך עבודה מורכבת יותר.

צריכים מידע נוסף? כאן אתר איי מוסכים נכנס לתמונה בעודו מציע השוואת מחירי עבודות פחחות באשדוד והדרום. יש לציין, לעיתים סדנאות פחחות נמצאות ביישובים סביב אשדוד, לכן לא כדאי לפסול פחחים איכותיים במרחק של עד 10 ק"מ מאשדוד, כמו למשל במושב ניר גלים, גן הדרום, שתולים, בני דרום ועוד.

לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה