מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

מרים חלונות לרכב

אם החלונות ברכב תקועים ולא נסגרים, אין ספק שמדובר בתקלה מטרידה שעליכם לתקן כמה שיותר מהר. במצב כזה, סביר להניח שתצטרכו להחליף את מרים החלונות ברכב. מתי תצטרכו להחליף את מרים החלונות וכמה זה יעלה לכם? איי מוסכים עם כל התשובות.

מה התפקיד של מרים החלונות ברכב?

מרים חלונות לרכב הוא מנגנון מיוחד שהתפקיד שלו הוא להניע את חלון הזכוכית כלפי מעלה ומטה. למעשה לכל חלון יש מנוע משלו, אך בנוסף למנוע הזה מתקינים מערכת מרכזית שתפקידה לשלוט בכל החלונות ברכב. כלומר, הנהג תמיד יוכל לנעול את כל החלונות ברכב על מנת למנוע מאחרים להרים או להוריד את החלון.

המערכת המרכזית כוללת בין השאר מנוע, ווסת שתפקידו לאפשר עצירה של החלון בגובה שתבחרו, גלגלת שמניעה את החלון וכפתור הפעלה. ברכבים המודרניים יש מנגנון אוטומטי שאחראי על סגירת החלונות ברגע שנועלים את הרכב, זאת כמובן כדי להימנע ממקרים של פריצה וגניבות.
 

מרים חלונות לרכב

באילו מקרים תצטרכו להתקין מרים חלונות לרכב?

לאור העובדה שברכבים המודרניים יש מערכת להרמת חלונות הרכב, סביר להניח שתצטרכו להחליף אותה כשיש תקלה במרים החלונות. אם מרים החלונות מקולקל, החלון לא יסגר כשתלחצו על הכפתור והוא פשוט ישאר פתוח. במצב כזה, אתם כמובן גם חשופים לפריצות וגם לנזקים כתוצאה מחדירת מים פנימה.

 

תקלות נפוצות במרים חלונות לרכב:

  • תקלה במנוע: כתוצאה מבלאי ושימוש תכוף, המנוע של מרים החלונות עלול להתחמם יתר על המידה ולהישרף. במצב כזה, החלון יעלה מאוד לאט או שפשוט לא יעלה כלל.
     

  • נתק בכבל של המערכת: המערכת כוללת כבל שנמתח בעת הרמה ומתכווץ בעת הורדת החלון. עם הזמן וכתוצאה מבלאי, הכבל הזה עלול להתנתק ואתם פשוט לא תצליחו להרים את החלון.
     

  • רכב ישן: ברכבים ישנים את מערכת של מרים חלונות. במצב כזה, אם אינכם מעוניינים להחליף את הרכב, תוכלו להתקין מערכת חדשה לגמרי להרמת החלונות.


מנגנון מרים החלונות ברכב

התקנת מרים חלונות לרכב מחיר

כשאנחנו מתמחרים התקנה של מרים חלונות לרכב אנו מתייחסים גם לחלק שצריך להחליף וגם להתקנה. טווח המחירים של התקנת מרים חלונות לרכב הוא דיי רחב, לאור העובדה שזמן ההתקנה משתנה מרכב לרכב. מחיר מרים חלונות לרכב כולל התקנה נע בין 350 - 1000 ש"ח.
 

מחיר מרים חלונות לרכב

מחיר מרים חלונות לרכב: 675 ₪

טווח מחיר גבוה 1000 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

כמה זמן לוקח להחליף מרים חלונות לרכב?

ברוב המקרים מדובר בעבודה יחסית מהירה שלא אורכת יותר משלוש שעות. יחד עם זאת, בהחלט יש רכבים שבהם ההתקנה יכולה להימשך יותר זמן. לכן, אנחנו ממליצים לכם לציין מראש בפני זגג הרכב איזה סוג רכב יש לכם, על מנת שהוא יוכל לתת לכם הערכה יחסית מדוייקת. אנחנו מבינים שהזמן שלכם יקר ולכן חשוב לבצע את הבדיקה הזו מראש, מה גם שמשך ההתקנה משפיע על המחיר הסופי שלה.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

כל כמה זמן צריך להחליף את מרים החלונות ברכב?

כמובן שאת מרים החלונות ברכב לא תצטרכו להחליף אם אין תקלה. יחד עם זאת, חשוב לציין שלפי יצרני הרכבים, מערכת כזו אמורה להחזיק שבע שנים. לכן, אם אתם מחליפים את מרים החלונות ברכב, אתם יכולים להיות רגועים שיש לכם שבע שנים שקטות לפניכם.


יחד עם זאת חשוב לציין, מומלץ כמובן לבצע שימוש נכון במערכת, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים שנוהגים להרים ולהוריד את החלון ללא סיבה. ברוב הרכבים יש מנגנון נעילה לחלונות האחוריים, השתמשו בו על מנת להימנע מתקלות מיותרות. במידה ויידרש תיקון של החלונות החשמליים בדקו אם כדאי לתקן או לבצע החלפה לפי הצעת המחרים וסוג התקלה.

השוואת מחירים להתקנת מרים חלונות לרכב

אז אם אתם צריכים להחליף מרימי חלונות לרכב, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק בין מוסכים מומלצים, ולבדוק מה המחיר הרלוונטי לרכב כמו שלכם. מה אתם צריכים לעשות? כנסו לפורטל איי מוסכים ושלחו את הפרטים שלכם. תוך זמן קצר תקבלו עד 3 הצעות מחיר להתקנת מרים חלונות לרכב. כל מה שנותר לכם לעשות זה להשוות בין הצעות המחיר השונות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

 

בנוסף למחיר, וודאו שההצעה כוללת את כל המרכיבים של העבודה. אנחנו מתכוונים לעלות החלקים, ההתקנה, האחריות וכמובן לעלות המע"מ. כבר שמענו על לא מעט לקוחות שסגרו איתם מחיר ובתום העבודה המתקין דרש 17% תוספת, בדקו את זה מראש על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות.

לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה